niedziela, 31 maja 2009

Perełkowy naszyjnik / Pearls and beads on the string

Mówiłam, że kusi mnie zrobić nowy naszyjnik?
No to zrobiłam! Natchnęły mnie Anet i Flora.
Na pięciu lnianych sznureczkach perłowe i przezroczyste koraliki + supełki. Nie miałam zapięcia, więc coś tam sama naplątałam - może ładne to nie jest, ale zdaje egzamin :)

A jak macie ochotę na prawdziwe skarby to zajrzyjcie na bloga MonaLisy, która z okazji 100 posta zaprasza na Candy!(na tym zdjęciu jest tylko część cudów przygotowanych przez MonaLisę!)

I jeszcze coś... obejrzyjcie ten filmik, ja jestem pod ogromnym wrażeniem:

8 komentarzy:

ggagatka pisze...

Śliczny wyszedł Ci ten naszyjnik! Kobiecy, delikatny i zapięcie fajne i zdjęcie bardzo ładne :)

ki_ma pisze...

naszyjnik jest śliczny :) jak wszystko u Ciebie :)))
zapraszam do zabawy - szczegóły u mnie na blogu :))) - nie ma lekko

finnabair pisze...

to naprawdę naszyjnik z najwyższej polki - piękny...taki..delikatny...:)

cynka- Ewa Mrozowska pisze...

!!! CUDO!!!

aaaasssssaaaaa pisze...

Elegancko i luzacko jednocześnie. super jest:)

Anonimowy pisze...

Jest prześliczny!!!

TuKara pisze...

Piekny,taki subtelny,delikatny,kobiecy!!!

Espresso pisze...

Gratuluję!
Naszyjnik jest naprawdę wspaniały :)