niedziela, 8 grudnia 2013

Zauroczona, zainspirowana reklamą...

.... zrobiłam moją wersję naszyjnika CHANEL :)

Znacię tę reklamę? Na pewno znacie!
Od jakiegoś czasu ta strona była przypięta na mojej tablicy z inspiracjami.
Naszyjnik przyciągał oko. Ciągle brakowało odpowiednich elementów i... odwagi, w końcu to Chanel...
Aż w końcu... Stary łańcuszek, rozetki z drugiego naszyjnika, owalne elementy z jeszcze innego oraz szare szklane perełki... I mam moje 'szanel' :)
Wiem, że nie jest taki sam, nie jest nawet bardzo podobny, ale i tak jestem zadowolona.
I mam już pomysł na kolejny... 

3 komentarze:

Karola pisze...

Pięknie wygląda! Zainspirowałaś mnie, zaczynam zbierać materiały :-)

Anonimowy pisze...

oba paskudne:)

cwasia pisze...

Karola - wielkie dzięki!
Jak już zrobisz swój to koniecznie się pochwal, czekam :)

Anonimowy - hmmm... nie wszystko się musi wszystkim podobać :)