czwartek, 25 czerwca 2009

Kropkowa ramka i osiołek w kratkę / Dots on the frame and checkered donkey

Nie wiem ile już razy narzekałam na brak czasu.... ale coś tam czasem próbuję robić :)
Całkiem niedawno powstała ramka na pierwsze zdjęcie małego chłopca. Nie miałam na nią do ostatniej chwili pomysłu, aż tu nagle dostałam od przemiłej sąsiadki (dziękuję jeszcze raz Renatko) filcowe kropeczki, aksamitki i inne cuda. Zobaczyłam kropeczki i zaświeciła się żaróweczka :)
Ramka robiona w ostatniej chwili, dlatego zdjęcie tylko jedno, w dodatku zrobione komórką :(
A w moim miasteczku mamy fajnego zwierza - kraciasty osiołek, na którym zdjęcie mają już chyba wszystkie dzieci plus mój brat (oj tam, ma raptem 26 lat), ale zabronił mi pokazać zdjęcie :P
I jeszcze coś:
Tym razem Marysia na swoim blogu kusi nas takimi smakołykami:
dodatkowo zaprasza do sklepiku na Etsy: TU
Uda się wygrać cudeńka ze zdjęcia, czy się nie uda, pomarzyć dobra rzecz :)

I jeszcze się pochwalę: Czarownica wyróżniła mnie nagrodą
Powinnam ją przekazać 5 osobom... ale nie potrafię :(
Uwielbiam wszystkie blogi na które zaglądam!

Heh... o wszystkim i o niczym, ot tak, daję znać, że żyję :)

4 komentarze:

Drycha pisze...

ojjj poproś brata :D ode mnie ;D

a Ty na osiołku gdzie, co? ;)

Flora pisze...

Rameczka taka wesoła i chłopięca. Ty potrafisz zakląć nawet w proste rzeczy tyle swojej dobrej energii, że aż się chce po nie sięgać. Nie mówiąc o tych skomplikowanych...

Marzena pisze...

śliczna rameczka!!!

Kasia pisze...

Piekna ramka. Podziwiam Twoje prace. A osioł wyglada jak zywy! ;))