poniedziałek, 3 marca 2008

Wiosna już tuż tuż/Spring is coming!

Taka byłam ostatnio zapracowana, że omal nie przegapiłam faktu, że już prawie wiosna.
Coś tam wyglądało spod śniegu, później spod ziemi...a teraz to już krokusy pełną gębą!/
I've been so busy lately, that I've almost didn't realize that spring is nearly here.
Something have been hidden under the snow, under the soil...and now I have these beautiful flowers in my garden!:
Nawet Krasulka wyszła na spacer (i zgodziła się być moją modelką :) ).
Muszę poćwiczyć robienie zdjęć.../
The weather was great, I wanted to make some pictures, the model was this cute collapsible cow:
[Krasula wystąpiła w oliwkowych kolczykach, które w sobotę dostałam w prezencie od Agnieszki O. - Agniesiu, jeszcze raz dziękuję, są śliczne! Już je noszę, są świetne!]/
[The olive earings the cow is wearing are a gift from my friend Agnieszka O. - Thank you once again, they are great! I'm wearing them, and I love them! :)]

Brak komentarzy: