środa, 5 grudnia 2007

po długiej przerwie...

...w końcu nowy post.
To nie tak, że nic nie robiłam, robiłam i to sporo...
Od niedawna jestem obecna na Forum Scrappassion, pełna obaw dopisałam się do świetnej jak się okazało wymiany Mikołajkowej wymyślonej i sprawnie przeprowadzonej przez Yoasię (Yoasia 71).
Prezenty miały być otworzone dopiero jutro, ale po licznych prośbach wspólnie podjęta została decyzja, że niecierpliwi mogą rozszarpać opakowania wcześniej, z czego skwapliwie skorzystano.
Ja też dostałam dwa wspaniałe pakuneczki:
Pierwszy przysłała mi Barbarella.
W paczuszce była ramka, woreczek z suszkami kryjący śliczne kolczyki, i ATC:

Drugi prezent był od Andra178.
W paczuszce mnóstwo cudów: świąteczny zapiśnik z przepisem na pierniczki, torebka z pierniczkami upieczonymi przez Andrę, ATC z Mikołajem origami, i tasiemki, wstążeczki, gumki, naklejka, puncherek. Oto one:


Strasznie miło dostawać takie paczuszki!
Jeszcze raz dziękuję moim Mikołajom za sprawienie mi takiej frajdy!

Brak komentarzy: