piątek, 13 września 2013

Piątkowe zauroczenie / Friday I'm in love

Miałam dziś kilka chwil do zbałamucenia, więc kawa i... przeglądam ulubione blogi oraz internetowe sklepy/galerie. Wszędzie tyle wspaniałych zdjęć, pomysłów, opowieści!

Ale zdecydowanym faworytem na dziś jest ETSY, i sklep

ENTRE LAÇADAS

Spójrzcie tylko:
Powiecie może 'Phi...nic takiego, toż to tylko serwetka...', a co Wy na to:

Cudenko, prawda?
U tego samego artysty znajdziecie też:
Ja jestem zachwycona!
Tutaj niby serwetka:
a już tutaj nie mamy wątpliwości: to dywan!

Niestety... dla mnie cena zdecydowanie zbyt duża - ten ostatni dywan kosztuje prawie 4,5 tys pln :(
Pozostało się zachwycać, lub samemu złapać za szydełko :)
Czyż w sypialni nie wyglądałby cudnie? (poniższy dywanik wymaga nieco mniej pracy, koronkowy jest tylko jego ozdobny brzeg)

Można też poszukać na Tablica.pl. Allegro.pl, DaWanda... itp.
Ja chyba poszukam gdzieś wzoru... i przynajmniej spróbuję :)

Drugim dzisiejszym zauroczeniem, już wpisanym na listę 'Wyjęczeć u taty, może kiedyś zrobi' ;), jest taki oto blat, który możemy położyć na pufie:
Takie proste, a jakie przydatne!
Dzięki zawiasom można go zmniejszyć:
Jeśli i Wam taki blat ułatwiłby życie szykujcie ok 750 pln i zapraszam do sklepu

BackToWood

Idę dalej szperać, możliwe, że cdn :) ...

...

Ja wiedziałam, że tak będzie! Oczywiście, że mam coś jeszcze! W sklepie

LipLap

 znajdziecie coś takiego:

Cena: ok 160 pln, kolory przeróżne.  

Tyle skarbów w tylu wspaniałych sklepach, a tak mało czasu... 

Brak komentarzy: