wtorek, 18 czerwca 2013

I'm feeling blue....

Pogoda... temat rzeka...
Najczęściej jest tak, że słońce świeci wtedy, gdy ja jestem w pracy, a wieczorem lub w weekend jest paskudnie. Marzy mi się więcej ciepłych dni, fajnie by było zorganizować w słoneczne popołudnie piknik, lub grilla, posiedzieć wieczorem na balkonie... No i truskawki potrzebują słońca (a ja potrzebuję truskawek :) ). Ale nie marudzę, ostatni weekend był nieco ładniejszy, może już tak zostanie. 

Lubię obserwować chmury. Czasem małe, białe, jak cukrowa wata, lub większe, krzaczaste, zabarwione popołudniowym słońcem.... 
kiedy indziej nagle czarne, groźne w jednym końcu nieba, przeganiające cudny błękit pozostałości po ciepłym dniu:
Deszcz też jest potrzebny, i może być oczywiście ładny. Spacer z parasolem ma pewne uroki ...

jednak kiedy pada wolę być w domu i przez szybę obserwować świat, słuchając dzwonienia kropelek o szybę. 
W tle włączam jakąś muzyczkę...
Ostatnio zaczarowała mnie Natalia Natu Przybysz:
 Jak tak pada i pada to fajnie jest uciąć sobie smakowitą drzemkę, tak jak Ruda:

albo usiąść wygodnie, pod kocem, z czymś pysznym w kubku i pooglądać coś co wprawia w dobry nastrój. Moje nowe odkrycie to serial komediowy 'Save me' z Anne Heche w roli głównej.
Za boską radą Beth (Anne Heche) postanawia najpierw uporządkować swoje życie, a potem najbliższych.

Czytaj więcej na http://www.swiatseriali.pl/seriale/dexter-319/seriale-zza-oceanu-zdjecie,iId,1129261,iAId,81792?utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=firefox
Za boską radą Beth (Anne Heche) postanawia najpierw uporządkować swoje życie, a potem najbliższych.

Czytaj więcej na http://www.swiatseriali.pl/seriale/dexter-319/seriale-zza-oceanu-zdjecie,iId,1129261,iAId,81792?utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=firefox
Anne gra Beth Harper, kobietę, która po wypadku zaczyna wierzyć, że przemawia przez nią Bóg. Inni, w tym jej rodzina, obawiają się, że po prostu zwariowała. A ona? Postanawia uporządkować najpierw swoje życie, potem najbliższych. Nie przepadam za komediami, ale ta mi się spodobała, więc polecam.

Brak komentarzy: