czwartek, 11 lutego 2010

Wreszcie coś z papieru / Invitation

Przerwa w zabawach z papierem była długa... zdecydowanie za długa.
Poproszona o zrobienie zaproszenia podjęłam wyzwanie.
Miało być biało lub kremowo, delikatnie, z kwiatkami i listkami.
Oto efekt:...zupełnie nie jestem zadowolona. W głowie wyglądało lepiej. No cóż, trzeba będzie poćwiczyć. Papiery już do mnie lecą, ciekawe na ile wystarczy mi zapału?

Miałam nawet nie robić zdjęcia, ale w ostatniej chwili zrobiłam, ale tylko aparatem w telefonie.
I tak: kartka byle jaka, zdjęcie jeszcze gorsze...

Ale mam humorek... narzekam, marudzę... wiem! zwalę winę na zimę :)
A następna notka postaram się żeby była troszkę weselsza...

10 komentarzy:

Destiny ikt pisze...

Jeżeli coś z tą kartką nie tak... to ja likwiduję bloga - bo wstyd.
Piękna praca, masz niesamowicie zdolne łapki, do pozazdroszczenia.
Uśmiechu Ci życzę i zadowolenia. A zima podobno jeszcze potrwa :(
Pozdrawiam gorąco.

Flora pisze...

Jak zwykle marudzisz... kartka śliczna, bardzo w Twoim stylu! więc nie rozumiem dlaczego przerwa w zabawach papierem miałaby wpływać na jej odbiór i twoje zadowolenie. Pozdrawiam!

cyga pisze...

piękna kartka, ciepła i romantyczna, ale z pieprzykiem

Zielonooka pisze...

a mi się bardzo podoba, nie wiem czemu marudzisz:)

CAFFEINA pisze...

bo Ty ogólnie marudna jesteś ;)
wreszcie papier :) mam nadzieję, że teraz juz go nie odpuścisz, bo co byś nie powiedziała, to świetna w nim [no nie tylko :D] jesteś :)

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Oj, marudzisz, marudzisz...
Nie wiem, co się Tobie w tej kartce nie podoba... fakt-zdjęcie jest średnie ;)... ale sama kartka... jest śliczna!!!
:***

aaaasssssaaaaa pisze...

nie marudzić:P
wszystko wyszło jak trzeba:)
trzymaj się!

biatka pisze...

A ja uwielbiam Twoje prace. Zapraszam na bloga po wyróżnienie:)

JaMajka pisze...

Proszę, jak wiele masz talentów :) Zaproszenie bardzo ciekawe, forma interesująca, te wszystkie drobiazgi wysypujące się spod głównego zdjęcia - rewelacja :)

Espresso pisze...

Wspaniała kartka :D