sobota, 29 sierpnia 2009

Jestem sobie mały miś, gruby miś.../ Nice little, chubby bear

Niedawno dostałam ścinki tkanin obiciowych i od razu wiedziałam, że spróbuję z nich uszyć misia.
Troszkę to trwało, bo jak zwykle szyłam go na raty, ale jest :)
Nie do końca chyba udany, ale tak to jest jak się szyje bez wykroju...
Miś ma troszkę za mały łepek, a przyduży brzuszek :)
Słodkie miał życie, pojadł miodku, brzuszek urósł hehe

A że i mi się słodkie życie marzy to spróbuję swojego szczęści w Candy:
- u Eight: z okazji stworzenia przez nią sklepiku (mmmm, ta gazetowa wstążeczka, ten papier, i kocurowe zakładki.....) -
- u Enczy: z okazji powstania blogu - do 6 września

26 komentarzy:

martita pisze...

śliczny! :D duży brzuszek mu dodaje charakterku ;)

Lamarta pisze...

Przezabawny słodziak - piękny po prostu, podziwiam!

Zielonooka pisze...

miś jest śliczny i bardzo uroczy z tym brzuszkiem:)

Koczes pisze...

Miś jest boski:) właśnie ten wystający brzuszek jest najwspanialszy:D hehe pozdrawiam

Nulka pisze...

miodku pojadł :))
ale jest słodziutki na maksa!

Anonimowy pisze...

Nie no, boski jest!!!!!!!!

Zielona pisze...

Jaki uroczy :) :) Jak Ci się nie podoba to chętnie przygarnę go do serducha :D

cwasia pisze...

Dziękuję Wam wszystkim :*
Wasze przemiłe słowa to miód na moje serducho!

cynka- Ewa Mrozowska pisze...

on jest cudny! słodzio - miodzio :D

ja bardzo lubię misiaki z brzuszkiem :D

MOLLIK pisze...

piękny miś! a miodek lubią wszystkie misie ;)

Flora pisze...

Nie dość, że Pan Miś piękny!! to jeszcze zgrał się wspaniale kolorystycznie z ławką i stołem... mmmmmmmm.... sesja ogrodowa - miodzio!!!

Jaszmurka pisze...

O_o

Ty jesteś niesamowita... wbiłaś mnie w fotel./..

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Fantastyczny!!!

Drycha pisze...

świetny :)

alhambra pisze...

Cudniasty! Misie są od tego, żeby miały duże brzuszki :)

Makówka- Agnieszka Sieńkowska pisze...

Miś bez brzuszka to nie miś!:) Twój jest misiem wzorcowym, świetny wyszedł!

Unknown pisze...

Te misie są przecudne. Wiele bym dała za taki talent

Unknown pisze...

Przecudowny! Mi jakoś nie wychodzą takie misie.... :(
A brzuszek może być piwny. Misie też mają swoje słabości :)

Rachel pisze...

misio- miodzio!:)

milkaa2 pisze...

Genialny miś - brzuszek nadaje mu charakteru - jak Puchatkowi :D

aaaasssssaaaaa pisze...

czemu ja to zachwytów nie wylałam to nie wiem....
BOSKI misio!

InusiaM pisze...

ależ prześliczny ten miś ,taki do kochania :)

Agna pisze...

Niesamowity ten niedźwiadek!!!
Wow!

Espresso pisze...

Uwielbiam misie,a ten jest uroczy :)

mordka pisze...

Witam, czy mogłabym prosić o wzór na miśka? m.m.markowska@poczta.fm

Iga pisze...

wow! jest uroczy :)