wtorek, 19 maja 2009

Wpis, kartka i 2 x fotograficznie / Round-robin, card and two pics

Co się dzieje z tym czasem, no co? kto mi wytłumaczy?
Wpis zrobiony (wreszcie!) w zeszłym tygodniu, dopiero dziś doczekał się zdjęć, kartka komunijna robiona w sobotę późno w nocy, fotki robone tuż przed wyjściem z domu... co niestety widać...wszystko z opóźnieniem lub jedną nogą za progiem... aaa! /
Still not enough time... always late or doing sth 5 minutes before the deadline...

Ale do rzeczy / but I have sth to show you:
wpis u Rudlis (tapeta, len, bawełna, kanwa, gaza, tektura, koronka, wstążka, lniany sznureczek, guziki, mulina, bulion, spinacz biurowy, tusz, cienkopis, miedziany falowany papier, wydrukowane zdjęcie) w kolorach musztarda + fiolet
Mocno widać, że ostatnio ciągnie mnie do szycia? /
my 2 pages for Rudlis (wallpaper, linen, cotton, embroidery base, cheesecloth, cardboard, lace, ribbon, linen string, buttons, embroidery floss, nail decoration, paper clip, ink, pen, corrugated paper, printed picture) in mustard + purple
Do I have to mention that recently I keep thinking about sewing? /

Kartka komunijna (chyba nie muszę mówić, że inspiracją były kartki Mamuty?) /
a card (inspired by the amazing cards made by Mamuta)
I wyzwania na foto-tematycznie / and 2 pics for foto-tematycznie challenge blog :
#10 - kosz (basket)
# 11 - detal (ten temat podawałam ja :) ) - detail (subject given by me)
teraz czas na wyzwanie #12... ale temat jeszcze nie został podany :( /
now time for challenge #12... but there is no subject given yet

Uwaga! Temat już jest! #13 - nuta

5 komentarzy:

aaaasssssaaaaa pisze...

świetny wpis, fajne te kółka i jak ci się udało zrobić zdjęcie fioletu??? hmmm..
karteczki inspirowane ale troszkę siebie w nie włożyłaś:)ja nie mogę się za komunijną zabrać a czas mnie goni:)do niedzieli blisko:)
a zdjęcia fajowe szczególnie detal:)

cynka- Ewa Mrozowska pisze...

Świetny wpis!!!

i to zdjęcie detalu! - SUPER!
to ja idę dzisiaj "zapolować" na naszego "nakościelnego" anioła :-)

Saskia pisze...

Lovely, lovely work! You're so talented!!!

Greetings,
Saskia

Ania - "Z Papieru Tworzone" pisze...

Kwiatki z tkaniny mnie rozłożyły... Wpis nieziemski klimat ma. Karteczka śliczna i piękne fotki!

cwasia pisze...

Anet - dziękuję :*
A zdjęcia? chyba przez przypadek fiolet widać :)

Cynka - dziękuję :*
Koniecznie rób zdjęcie anioła i pokazuj jak wyszło!

Saskia - thank you very much :*

Nutka1911 - dziękuję pięknie za miłe słowa :*