czwartek, 12 lutego 2009

Czekając na wiosnę / Waiting for the spring

Już mam serdecznie dość tej zimy!
W ogródku zaczęły wystawiać główki roślinki, ja kilka takich maleństw zabrałam do domu, zasadziłam w starym kubasku... i zakwitły!
I całe szczęście, że przyniosłam sobie wiosnę, bo znowu spadł śnieg...
Ruda krokusiki powącha od czasu do czasu, ale potem siada i wypatruje wiosny :)
I am already sick of this winter!
There were some small baby flowers in the garden, I took them home, planted in the old mug... and they are now in bloom! I was lucky... there is snow again. My cat sits near the flowers and looks through the window... waiting for the spring to come :)

5 komentarzy:

RosaliaArt pisze...

twój kot prezentuje się bardzo nostalgicznie, świetna fotka!

Niezorganizowana pisze...

Spodobał mi się kubek jako doniczka ^^ mam kilka takich samych starych kubeczków ;) wyrzucić szkoda ich bo jakiś sentyment do nich czuję :P a zdjęcia prezentują się bardzo wiosennie ^^

Unknown pisze...

ech wytarmosiłabym tego Twojego rudzielca :)

Magoda pisze...

Witam! wpadłam do Ciebie na chwilę i bardzo mi się spodobało. Tak tu przytulnie i miło i kot rudy.
Pozdrawiam serdecznie!

Flora pisze...

Ależ ta kosmata kota jest pięknie nostalgiczna...
Wiosny skrawki pocieszające, ale ja już chcę PRAWDZIWEJ!! bez błocka i deszczu...