sobota, 24 stycznia 2009

Starociowo, przeróbkowo, wspomnieniowo/ some pictures, textures, memories

Pogoda paskudna... mokro, zimno, smutno.
Gdyby nie nawał obowiązków siedziałabym pod kocem, może z książką, może oglądając jakiś serial. Nie ma na to jednak czasu. Na pociechę, i dla czystej przyjemności przeglądałam zdjęcia z wakacji. Jak dobrze, że są zdjęcia, bo wspomnienia z czasem blakną.
I tak jakość mnie naszło....
Oto jedno ze zdjęć przywołujących miłe wspomnienia (troszkę przerobione, tekstura darmowa znaleziona gdzieś na Flickr-ze)
Awful weather... it is wet, cold and gloomy.
It would be nice to sit under the woolen blanket, with the book, or watching something nice, but I don't have time for this. To feel better I have been watching some pictures. I'm so glad t have them, as memories fade away so quickly.
And I decided to try something....
Here is one of the summer pictures, great memories (some altering, free texture from Flickr)


Jak wspominać, to wspominać...
Pobawiłam się jeszcze jednym z moich ulubionych zdjęć. To ja i moje rodzeństwo :)
It is so nice to spend a quiet moment thinking about something nice...
Here is one of the pictures I really treasure - it is me and my siblings :)


I wykluł się pewien mały pomysł.... ale o tym może już następnym razem.
Wracam do pracy :(
And I hava a new idea..... it just appeared in my head.... but I will write about it next time.
Now I have to get back to work :(

12 komentarzy:

PB pisze...
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.
Rydia pisze...

świetne zdjęcia,niezwykle klimatyczne

pasiakowa pisze...

Uaa.. fojowe przeróbki :D
A to zdjęcie z rodzeństwem - no cud - miód :D Jak wyjęte ze starej szafy.. baaardzo starej :)

finnabair pisze...

to drugie zdjęcie mnie położyło...piękne!!!!!

Natalia pisze...

śliczne przeróbki:)

Mam pytanie w jakim programie przerobiłaś zdjęcia??W photoshopie??I jak to zrobiłaś,mam różne tekstury,ale nie potrafię z nich korzystać;/

Pozdrawiam

cynka- Ewa Mrozowska pisze...

Zupełnie inny świat....

ibisek pisze...

rewelacyjne przeróbki. Świetny klimat wprowadzają. Już mam przed oczami album z takimi zdjęciami :)

Zapraszam do mnie na bloga po niespodziankę ;)

Natalia pisze...

Dziękuję bardzo za maila:*

Teraz jestem w trakcie szukania tego programu;)ale wszędzie wersja 30-dniowa buuuuuuuuuuuu;(

PatiS pisze...

Fotka z twojego dzieciństwa wyszła rewelacyjnie. jak z przed dobrych 80 lat (a tyle chyba nie masz?? no albo dobrze się maskujesz:):):)hihih
ps. wpadnij do mnie po odbiór nowej zabawy:)

Jaszmurka pisze...

Jakie sukienusie czadowe! :D

Jaki miały kolor? Jak powiesz że czerwoną krateczkę.. to normalnie... :P

uwielbiam takie stare zdjęcia :D

aaaasssssaaaaa pisze...

świetne zdjęcia....
To drugie normalnie powala, a powiedz to sesja u fotografa była?

cwasia pisze...

Rydia - dziękuję

Pasiakowa - lubię oba te zdjęcia, a te z rodzeństwem to taki skarb :)

Finnabair - dziękuję

Madlinka - w Corelu (co już wiesz też z maila) :)

Cynka - starałam się :)

Ibisek1 - też mam go w głowie, tylko muszę inne zdjęcia u rodziców i u dziadków odszukać

PatiS - no troszkę już lat mam, ale nie aż tyle hehe

Jaszmurka - sukienusie uszyła nam babcia, to były nasze ulubione.
Przerobienie zdjęcia troszkę je przekłamało, bo to były białe grochy na czerwonym tle

Anet - dziękuję :), owszem, to sesja u fotografa :)