piątek, 23 stycznia 2009

Dzień Babci, Dzień Dziadka / Grandparent's Day

Na Dzień Babci i Dzień Dziadka karteczki zrobiłam bardzo szybko (jak na mnie, he he).
Najpierw wszystko obmyśliłam, potem wpadłam do mojego kąta jak burza, zrobiłam potworny bałagan... w tym bałaganie stworzyłam 2 karteluchy, napisałam życzenia i pobiegłam ściskać i całować najlepszych na świecie dziadków :)
A wszystko pędem, biegiem, bo zupełnie nie mam czasu!
[Wędrowniczki niestety nadal czekają :(]
Oto kartki:
Here are the cards for my grandparents.

7 komentarzy:

joasiah pisze...

cwasik jak na ciebie to szybko i bardzo urokliwe kartki :)

Berberis pisze...

świetne karteczki!!!
Fajna kolorystyka - bardzo mi się podobają

Anonimowy pisze...

piekne!!
ładnie kolorki dobrane i w ogole, bardzo mi sie podobaja obie :)

Nowalinka pisze...

Świetny efekt! Szybka i Zdolna Kobieto :)

EWA pisze...

Fajne "superszybkie" kartki! też bym tak chciala efektownie superszybko tworzyć !

Małgorzata pisze...

Jakie piękne!!! Kunszt na 6+. Zazdroszczę, ale tylko mogę sobie popatrzeć, bo w życiu bym tego nie zrobiła. Pozdrawiam.

annqaa pisze...

Śliczne karteluchy!!!!!!!!!!!!