środa, 28 stycznia 2009

Nagrody, zabawy, pytania / Awards, questions and answers

O rany...rozpieszczacie mnie!
Dostałam kolejną nagrodę, tym razem wyróżniły mnie Ibisek i Jaśminowasia. Dziękuję Wam! :*
Nagroda to "Marie Antoinette Award" , i należy ją przekazać kolejnym 5 osobom, których blogi podziwiamy.
Będzie problem... bo ja mam spore zaległości w przeglądaniu blogów, ale i tak wydaje mi się, że większość z Was już tę i inne nagrody dostała, więc nie potrafię przekazać jej dalej konkretnym osobom. Ja po prostu podziwiam Was wszystkie, za to że jesteście, za to że tworzycie, za to że sie tym dzielicie i inspirujecie innych.

A PatiS wywołała mnie do spowiedzi muzycznej.

Oto zasady:
1. Zastanów się, w rytm jakiej piosenki poszedłbyś/poszłabyś na koniec świata, tam gdzie nogi poniosą, lub zabrał(a)byś na bezludną wyspę?
2. Umieść link do tej piosenki na blogu (np. za pomocą YouTube, Wrzuta, Google.video itp. etc.)
3. Napisz, jakie wspomnienia i skojarzenia wywołuje u Ciebie ten utwór.
4. Zaproś 2-5 osób, znajomych bloggerów do tej zabawy i powiadom ich w komentarzu, na ich blogu...
5. Miłego słuchania i wspominania...
6. Zabawę wymyśliła Ignezja.

Trudne pytania...
Muzyka jest ze mną praktycznie cały czas, a jaka, to już zależy od mojego nastroju.
Oto jedna z piosenek do której ciągle wracam, bo kojarzy mi się ze wspaniałymi czasami, beztroską, z LO... Ach, gdyby tak móc cofnąć czas....



A kto by się teraz mógł muzycznie wyspowiadać?
Muszę się zastanowić.... jak już wymyślę, to dopiszę.

EDIT: Wiadomości z ostatniej chwili -
Maugo sprawiła mi ogromną przyjemność obdarowując mnie kolejną nagrodą!
Zasady przyznawania nagrody są takie (skopiowane od Maugo):

Należy wymienić 5 rzeczy, od których jest się "uzależnionym", bez których nie można żyć, a nagrodę przyznać kolejnym 5 osobom, których blogi lubimy/odwiedzamy.

A więc:
1. Rodzina, przyjaciele i miłość - tak wszystko razem, bo po prostu nie może być inaczej
2. Kawa i coś słodkiego - też razem, bo inaczej to nie ma sensu
3. Internet - przyszedł czas, żeby się do tego przyznać: jestem uzależniona, ale od leczenia będę się migać tak długo, jak się da :)
4. Craftowanie wszelakie - radość i relaks
5. Muzyka - przeróżna, w zależności od nastroju
a jak mogę to dodam jeszcze
6. Film - w kinie, w TV, lub choćby na ekranie komputera

A lubię/odwiedzam wszystkich tych, którzy są w linkach, najchętniej zapytałabym o nałogi wszystkich, ale skoro ma być 5 to niech będzie 5 (i postaram się wytypować takie osoby, które jeszcze nie odpowiadały):
Coffee, Flora, Jaszmurka, Karola, Pasiakowa

Dopisek (po jakimś czasie) - Mamuta i Rudlis również zaprosiły mnie do spowiedzi.
Ja bez problemów dopisałabym jeszcze inne uzależnienia :)... ale kto by o nich chciał czytać?

Wracając do filmów:
7 lutego o 22.00 na HBO zacznie się emisja nowego serialu "Czysta krew".

Tu możecie poczytać więcej:
http://trueblood.hbo.pl

A tu zajawka:


Ja już pierwszy sezon obejrzałam i polecam :)

5 komentarzy:

pasiakowa pisze...

Dzięki Babo Kochana :*
Postaram się poodpowiadać ;)

A Morrisonem przypomniałaś mi słodkie czasy liceum :D I czas, gdy ratowałam się tą muzyką na dalekim wyjeździe. Dzięki :*

Dusia pisze...

Gratuluję tylu wyroznien ;*

aaaasssssaaaaa pisze...

Gratulacje Joasiu:)

Jaszmurka pisze...

Cwasiuuuu :*

dzięki za wywołanie do spowiedzi 8) jak mnie najdzie (i nie zapomnę ahahah) to się oczyszczę ;)

ściskam! :*:*

No a kubraczek na kubek o_O kosmiczny! Musisz obowiązkowo mu zbliżenie zrobić :D

cwasia pisze...

Pasiakowa - nie ma pośpiechu, grunt żeby całą prawdę i tylko prawdę :)

Duś - dziękuję :)

Anet - dziękuję :*

Jaszmurka - kubraczek prosty jest, nie ma co tam zbliżeń robić, ale się postaram niebawem :)