czwartek, 27 listopada 2008

Jest śnieg, myślę o prezentach / If there is snow I'm thinking about the presents

Spadł śnieg, kilka dni poleżał, dziś już tylko plucha. Jak jeszcze był, to zaczęłam myśleć o Świętach. Z papierem mi ostatnio jakoś nie po drodze, "wymyśliło mi" się coś innego.
Maleńkie rękawiczki, mają ok. 8 cm długości. Połączone sznureczkiem. Można powiesić na choince, albo na oparciu krzesła, nawet na ramce obrazka, czy na uchwycie okna.
Może przekupię nimi elfy Św. Mikołaja?
There was snow...it melted already. When everything was white I started thinking about Christmas. Paper has to wait, I am plaing with something else.
Small mittens, about 8 cm long, in pairs, as the real ones. To decorate the tree, or chair, or picture frame, or even window handle.
I'm trying to buy over Santa's elves :)

Jeśli przekupywanie elfów nie zadziała, to może uda mi się wygrać słodką niespodziankę?
Finnabair i Fryne na Craftowo organizują Candy i kuszą takimi oto smakołykami.
Wystarczy napisać komentarz, na swoim blogu dać linka, a potem mieć dużo szczęścia :)
If this will fail maybe I will get lucky enough to win some sweets?
Finnabair i Fryne on Craftowo organize Candy and look what is waiting for the winner.
Just comment there and write about this on your blog, with the link, and wait, I wish luck to everybody :)


A jak to się nie uda, to będzie się trzeba troszkę bardziej się trzeba wysilić:
Jaszmurka wymyśliła wyzwanie fotograficzne {moja inspiracja} (szczegółowe zasady TU)
Oto nagroda:
If you think you are not lucky, try a little bit harder:
Jaszmurka has a challenge for us: {my inspiration} (details HERE)
There is a pile of goodies waiting!

25 komentarzy:

UHK Gallery pisze...

Zazwyczak latam po blogach i sie nie odzywam, ale tu musze, no musze poprostu. Te rękawisie są tak cudne, że nie moge cicho siedzieć. A te niebieskie ze śnieżynką najcudniejsze.

O matko u nas tez plucha, ale mi sie teraz tak uroczyscie zrobiło i świątecznie.
Jesteś niesamowita - no takie cudne łapki.....

Szok!!!!

:*:*:*

Cudny poranek

:)

UHK Gallery pisze...

Mniemam iż Mikołaj się rozpuści jak to zobaczy....

O_o

Nowalinka pisze...

Czadowe te rękawiczki, sama nie wiem, która para najbardziej mi się podoba...no śliczne są! :)

gulka pisze...

ależ one są urocze! jak mozna zrobic na drutach takie maleństwa... na zawsze będzie to dla mnie zagadką :) Cudne!

cwasia pisze...

UHK - niezmiernie mi miło, że się odezwałaś i takie miłe słowa piszesz :) I liczę na to, ze albo elfy przekupię, albo sam Mikołaj zmięknie i mi jakieś cudeńka przyniesie :)

Nowalinka - :* dziękuję

Gulka - :* ale muszę coś wyjaśnić: troszkę oszukiwałam, bo nawet nie wiem jak druty trzymać :)
Do tych łapek użyłam swetrów i czapki, wycięłam, zszyłam, ozdobiłam - i już!

Jaszmurka pisze...

Cwasiu o_O

przepiękne... przepiękne... no aż mi mowę odjęło!

o_O

Uwielbiam Cię :D

Babsko pisze...

nosz padam na kolana i błagam!! czy można sobie takie zamówić u Ciebie? ja po prostu już je widzę u Kubka na łapskach :)))

przecudne są!!!!!

gps06 pisze...

Boskie te rękawiczki :-)

gps06 pisze...

Boskie te rękawiczki :-)

aaaasssssaaaaa pisze...

Joasiu już wczoraj pisałam, że są boskie!! powalasz pomysłowością!!!

Juunka pisze...

Ach, Cwasiu, ty to jesteś pomysłowa osóbka, na prawdę! Jak nie sówki, to rękawiczki! Cudniaste są :*

Drycha pisze...

aaaa wszystkie bardzo fajne, ale te z płatkami śniegu są super :))

asia wu pisze...

Ooooo! Jakie piękne, zimowe! Atam choinka czy też ozdabianie krzesła, ja bym takie normalnie nosiła :P

annqaa pisze...

Ale zabawne rękawiczusie!!!!!:D
Śliczne:) Tak, zostawić na oparciu krzesła, jak narzeczony przyjdzie do domu, to jak mu się wytłumaczę... hmm krasnoludek był i pomagał mi zawijać sreberka:D hmmm to chyba nie ta bajeczka:D

Pozdrawiam

pasiakowa pisze...

Uaaa! Boskie, normalnie boskie są!
Niesamowita jesteś! :)

cwasia pisze...

Jaszmurka - :* ja Ciebie bardziej uwielbiam, bo mi takiego komenta napiszesz, że aż się morda cieszy :)

Babsko - :* a pomyślę, pomyślę :)
Będę próbować uszyć takie prawdziwe, pełnowymiarowe, ale jeszcze nie rozgryzłam pewnych kwestii technicznych... główkuję. Jeśli tylko prototyp wyjdzie zadowalający z przyjemnością uszyję łapki dla Kubka :)

Gps06 - :* dziękuję

Anet - :* dzięki, ależ mi miło!

Juunka - :* dziękuję

Drycha - :* dziękuję

Asia Wu - :* ja też bym takie nosiła, tylko jeszcze nie wiem jak je uszyć... R&D działa, pierwsza udana para poleci do Nulkowego Kubka, ale kto wie, może i dorosłe też uszyję :)

Annqua - :* cieszę się że się odobają

Pasiakowa - :* dziękuję ślicznie!

Natalia pisze...

Droga Cwasiu zapraszam Cię do wyznań :D - zobacz u mnie na blogu.

Śliczne łapuszki:)

sensibilite pisze...

przepiękne rękawice:) ja cię na drutach mogę nauczyć robić :)

Natalia pisze...

Pewnie,że się nie gniewam:):)pozdrowionka

Wisani pisze...

Ojacie !!!! Przecudnie-przesłodkie rękawiczki :D

kalanchoe pisze...

ślczne maleństwa... i od razu zima nie straszna :) pozdrowienia :)

Niebiesko_Oka pisze...

O rany julek, ależ cudeńka!!!!!
WoW o_0 ...!!!
prześliczne są, cudnościowe :D

a u mnie na blogu mała niespodzianka dla Ciebie... zajrzyj :)

Natalia pisze...

Jejku ilekroć wejdę na tego bloga to muszę zalukać na te łapiszonki,bo są przesłodkie:)ale już to pisałam;)

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Po prostu padłam na widok tych rękawiczek ;) Są bosskie!!!

Anonimowy pisze...

Przeczytaj caly blog jest bardzo dobry