poniedziałek, 7 kwietnia 2008

Dla maleństwa i Urodzinowa / New baby and Birthday card

Dwie nowe karteluchy: dla maleństwa i urodzinowa /
Two new cards: New baby card and Birthday card

9 komentarzy:

Yoasia71 pisze...

ptasia rodzinka jest swietna. pomysły masz bardzo fajne i ciagle cos nowego dodajesz,a to doszło szycie teraz niedługo bedziesz kartkki obrabiac na szydełku:D
no tak urodzinowa kartka tez fajna i taka soczyscie czerwona:D

LAZY-TROUT pisze...

Lovely cards - love the little birdies on the top one!

Karola pisze...

Słodkie! Nutki w tle to świetny pomysł!

Yoasia71 pisze...

Ja latam po blogach a Naruto sobie śpiewa dla tych co nie wiedza jest to bohater japonskiej bajki:D
Basia ma od jakiegos pół roku manie NARYTO:D ale ze pioseneczki nawet fajne wiec słucham z nia... i sie człwiek japonskiego osłucha:D

Yoasia71 pisze...

cos czuje ze energia mi wraca... juz to ze dzis uszyłam torbe i zrobiłam dwa zapisniki cieszy mnie ogromnie :D

jeszcze tu popisze a co:)

Yoasia71 pisze...

zobaczymy kiedy bede kijami wyganiana:)
moze zaczne sobie powieśc tu pisac:......hmmmmmmm

o krasnolutkach :D

Yoasia71 pisze...

własnie co do krasnoludków, jak byłam mała piosenka " my jestesmy krasnoludki" doprowadzałą mnie do szalenstwa, nie lubiłam, nie trawiłam, nie znosiłam, i jak kazali nam spiweac to mi sie niedobrze robiło. Zostało do tej pory.... moze we wczesniejszym dziecinstwie ktorego nie pamietam miałam jakies przykrosci zwiazane z krasnoludkami i mi uraz został,:) kto to wie:)

Anonimowy pisze...

Bardzo ładne te kartki, ptaszki,zawijaski, kolory i te guziki. Super

Sylwia

cwasia pisze...

yoasia71 - dziękuję za te miłe słowa, bo ja mam wrażenie, że ja tylko kartki i kartki, a teraz kwiatki na szydełku, no i dziękuję za zaglądanie do mnie i pisanie tylu wesołych rzeczy
lazy-trout - thank You very much
karola - :* dziękuję
Sylwia - dziękuję ślicznie