piątek, 4 stycznia 2008

...jeszcze troszkę świątecznie...

...no bo czemu nie.
Zbliżenia mojej choinki (ostatnie dni cieszenia się nią na żywo, potem pozostaną tylko zdjęcia):
Porządkując komputer znalazłam jeszcze inne zdjęcia moich choineczek.
Pokazywałam już te z wymiany mikołajkowej na scrappassion, inne z tego roku nie zostały opstrykane (ach ten pośpiech), ale mam zdjęcia wcześniejszych (słabe, do tego przydało by się ulepszyć im tło, ale jeszcze tego nie umiem):
Lubię je robić, w grudniu 2008 powstanie kolejna seria, już dziś to wiem.

A mam jeszcze ochotę spróbować czegoś nowego, to mnie inspiruje (zdjęcia znalezione na przeróżnych stronach):
Takie choinki inaczej.
Każdy może mieć taką choineczkę, jaką sobie wymarzy! Nie zrobię takich samiuteńkich, te będą tylko inspiracją.

Brak komentarzy: