poniedziałek, 8 września 2014

Czapka małpka

... czyli moja wersja Sock monkey :)

To notka dla cierpliwych....

Najpierw wstęp:
Są takie skarpetki, które wielu już zainspirowały, a produkowane są już od 22 lat!
To Rockford Red Heel Socks:
Z czym się kojarzą? Mi ze skarpetkową małpką :)

Bo od lat już powstają małpki maskotki


małe szydełkowe małpki
i małpkowe parasole
oraz czapki jako wdzięczne akcesoria do maluszkowych sesji
czy dekoracje pokoików


Oprócz oryginalnej wersji (w kilku kolorach) powstały jeszcze np takie wersje skarpetek:


Motyw małpki pojawia się na ubraniach, kapciach, ozdobach do włosów..., są takie przebrania, i torty 'małpkowe'.... i mnóstwo innych rzeczy!

Jeśli mamy skarpetki to z łatwością znajdziemy instrukcję:
i możemy brać się do pracy!

[Wszystkie powyższe zdjęcia wyszperałam w necie wpisując 'sock monkey']

A teraz notka właściwa:

Ja skarpetek nie miałam, więc uszyłam czapkę:




Materiały
dzianina wełniana, czerwona włóczka, kremowy filc, guziki, igła i nitka

Ale jak zdobędę te skarpetuchy, to jedna para będzie do noszenia, a z drugiej małpkę też spróbuję uszyć! Obiecuję! :)

Brak komentarzy: