piątek, 1 sierpnia 2014

Kapitan i kotwica... pocięłam "Traktat Morski"

Nie wierzę własnym oczom! Papiery, które dotarły do mnie w środę po południu, pociachałam wczoraj, a dziś mam do pokazania dwie kartki!
NAVAL TREATY od UHK Gallery to cudeńko!
Dodałam kilka drobiazgów i spójrzcie:



Materiały: 
papiery "Morska bryza", odrobina "Mapa" i "Sztorm", napis na dole to "Morskie opowieści", obrazek z arkusza "Aye aye Sir!", a górny napis to pasek tytułowy z tego samego arkusza (nic się nie może zmarnować!).
Do tego gaza, kawałek białej bawełny, sznurek, czerwona nitka i czerwony ćwiek...
Tłem dla kartki są papiery "Mapa" i "Sztorm"

I druga:



Materiały: 
papiery: "Morska bryza", kawałek "Morskie opowieści" oraz dodatkowo dwa kawałeczki z Cerulean_Chesnut Script Scenic Route Paper Co., obrazek z arkusza  "Aye aye Sir!", napisy "Morskie opowieści".
Do tego gaza, kawałek białej bawełny i resztki kremowego kartonu do podklejenia napisów.
Tłem dla kartki jest "Morska bryza".

1 komentarz:

witaminka pisze...

super karteczki w morskim klimacie