poniedziałek, 28 lipca 2014

Ale cudeńka! Retro kubeczki...

Już kilka razy na pewno musiałam tu wspomnieć, że lubię kubki. Mam ich całe mnóstwo, ale ciągle w sklepach kuszą mnie nowe. Nie zawsze kupuję od razu, czasem robię zdjęcie, żeby móc się jeszcze zastanowić (bo szafki w kuchni nie są z gumy :P)

I tym razem było podobnie. Zobaczcie jakie cudeńka wypatrzyłam:



Kubasy wyglądają na emaliowane (kształt, 'obtłuczenia', czarny rant), ale to ceramika!
Uroku niewątpliwie dodają im retro zdobienia. Jak widzicie są dostępne trzy kolory: biały, szary i czarny...
Mmm... aż nabrałam ochoty na młode ziemniaczki z koperkiem i zsiadłe mleko :)

Kubeczki są do kupienia w sklepie o którym też już niejednokrotnie wspominałam, czyli w Kredensie.

3 komentarze:

RosaliaArt pisze...

retro pełnym...kubkiem :)

witaminka pisze...

fajne kubeczki, sama bym kupiła :)

modelinowa jolina pisze...

Faktycznie, szafki kuchenne mogłyby być z gumy, i troszkę powiększać rozmiary ;) Zwłaszcza, kiedy kupuje się takie cudeńka, jak Ty teraz kupiłaś! Jestem w szoku, bo myślałam na początku, że to blaszane kubeczki, a tu się okazuje, że są ceramiczne! Super nabytek :)