poniedziałek, 31 grudnia 2012

Szczęśliwego Nowego Roku!

Dziwne... wydaje mi się, że życzenia Wesołych Świąt składałam Wam wczoraj...
a już minął tydzień...

Na wielu blogach widziałam podsumowania kraftowych poczynań.
Ja też coś tam sobie robiłam, może mniej niż chciałam, ale postaram się poprawić.
Hm... Jaki był 2012? Chyba całkiem w porządku, ale się nie pogniewam jeśli 2013 będzie lepszy, czego i Wam życzę :)

A dziś? Bawcie się dobrze, nie ważne czy na wielkim balu czy na domówce :)

źródło: Pintrest

6 komentarzy:

Unknown pisze...

Szczęśliwego Nowego Roku :-)
Pozdrawiam serdecznie.

Anonimowy pisze...

Szczęśliwego Nowego Roku

Janka Fickowska/ POLAND / Chrzanów pisze...

SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU!!!

scrapkowa maniaczka - Dorota 71 pisze...

W styczniu radości w lutym miłości w marcu pogody ducha a w kwietniu swobody. Maj niech zakwita, czerwiec niech bryka. lipiec przypali sierpień rozpali, we wrześniu szczęścia bez liku tak samo w październiku. Niech listopad zauroczy a grudzień miło zaskoczy.
Udanego Nowego 2013 Roku pełnego spełnienia i twórczej pracy życzy
Dorota 71

elpimpi pisze...

WSPANIAŁEGO 2o13!!! ♥

Speckled fawn pisze...

będzie mi bardzo miło jeśli dołączysz ze swoim blogiem do mojego link party, żeby inni też mogli do ciebie trafić :)
www.speckled-fawn.blogspot.com