środa, 17 października 2012

Jesienne rozmyślania i herbaciane inspiracje...

Jesień...
Na jesień zrzucę winę na to, że znowu mnie tu daaawno nie było.
Nie wiem jak Wy, ale w takie dni, w które od rana leje, jest zimno, ponuro i paskudnie, mam nastrój o taki:

i nie chce mi się nic.

Pociechę czasem niesie pyszna herbata:
pita oczywiście z książką, lub podczas oglądania blogów :)
Rozmarzam się... idealne by było takie rozwiązanie:
ciepły koc, lenistwo i smakowite herbatki.... ale niestety nie każdy może sobie na to pozwolić :(

Herbata smakuje, rozgrzewa łapki, przy odrobinie wysiłku może być fajną niespodzianką dla gości lub miłym, drobnym upominkiem...
 Taaak! Pod choinką miło będzie znaleźć aromatyczną herbatę w torebeczkach w kształcie chmurki lub choinki. Jeśli spodobał Wam się ten pomysł, po wskazówki zapraszam do My Little Fabric, o tu:

zajrzyjcie też tu:

A że z herbatą nierozerwanie łączy się coś pysznego, słodkiego...
Obawiam się, że temat jest tak smakowity, że może nastąpić jego kontynuacja, za co z góry przepraszam znudzonych :P

PS. Zdjęcia z netu, głównie z Pintrest.
Mam jednak problem z rozszyfrowaniem jak zrobić, żeby prowadziły do autora... ale to rozgryzę!

4 komentarze:

Aga robie-bo-lubie pisze...

Świetne te herbatki. A ciasta w kształcie torebek są pomysłowe. Być może zgapię, jak będę robiła pierniki...

moniFaktura pisze...

Aj, jak przepysznie :) Ostatni pomysł świetny, może kiedyś uda mi sie coś takiego zmajstrować.

elpimpi pisze...

Świetne inspiracje! :-)

fasoolka pisze...

Pięknie inspirujesz!!! :)