środa, 30 listopada 2011

List do Św. Mikołaja?

Nie wiem, czy 30 listopada to nie za wcześnie na pisanie listu do Św. Mikołaja (pomijając już nawet fakt, że mając tyle lat, co mam, chyba powinnam przestać wierzyć, że to od niego są prezenty, które dostaję). Ale mniejsza z tym, zawsze trzeba marzyć, prawda?

Jeśli bycie grzeczną nic nie pomoże - trudno, i tak Wam pokażę, o czym marzę!

Zobaczyłam na blogu Cebrity, o tu, i od razu pomyślałam, że fajnie by było mieć :)

No bo zobaczcie tylko: Little Printer kompaktowa drukarka termiczna, współpracująca z iPhonem lub smartfonem z systemem Android. Wydrukuje najnowsze wiadomości, plan dnia, listę zakupów, ploteczki, sudoku...

Hello Little Printer, available 2012 from BERG on Vimeo.


Cacuszko to, stworzone w studiu projektowym BERG w Londynie, we współpracy z takimi markami jak: Arup, Google, The Guardian, Foursquare i Nike, będzie dostępne w 2012 roku.

A jeśli chcecie wiedzieć więcej, zajrzyjcie TU.

PS. Dalsze pozycje z mojej Listy marzeń wkrótce ;)

3 komentarze:

Drycha pisze...

ojej, dla mnie to niepotrzebny gadżet do produkowania większej ilości przypominajek :O
chyba, że ktoś by drukował hurtowo te motylki do kartek :)))
ale wygląda bardzo fajnie :)

Jaszmurka pisze...

o łaaał! Fantastycznie to wygląda! tylko ciekawe czy wygląda jak...paragon? po jakimś czasie blaknie? 8)
(pytania raczej w przestrzeń :P )

buziole! :*

☞ Agata 📚 Bookstagram pisze...

O kurcze, ale to fajne!