czwartek, 5 marca 2009

Totalny zachwyt! / WOW! This is amazing!

Po ciężkim, pracowitym dniu należy się mała nagroda: obchód ulubionych blogów i sprawdzenie co nowego na Flickr-ze. No to robię sobie w kubasku nową herbatkę (teraz gruszkowo-figowa), siadam wygodnie i się zachwycam.... /
After a long and hardworking day I sure need a little reward: checking what is new on my favourite blogs and Flickr. So I am sitting in front of my computer with pear and fig tea in a big mug, and just say wow!, wow, WOW! /

No i zobaczcie, co znalazłam! Kosmos! No jak tak można?
Zobaczcie, co wyczynia Mariella (MUFFA)/
So check this out! It is amazing! Is it even possible?
Mariella is so tallented:

No to za szydełko to ja już podziękuję :(, przecież to niemożliwe osiągnąć takie mistrzostwo! /
I am done with the crocheting hook! I don't think I can reach so high!

14 komentarzy:

Vierrna pisze...

O.O słodkieeeee
Ona to pod mikroskopem robi??? :P

gulka pisze...

o w mordeczkę...

zielonooka pisze...

wow! niesamowite!

pasiakowa pisze...

Eee.. to chyba zagięta szpilką szydelkowane O_o

lara pisze...

o_O ten ptaszek...
jakie maluchy!

violetka pisze...

Szok!!! Jak ona to robi, cuda po prostu, cuda :)

aulik pisze...

to jest po prostu niemożliwe... :))
niesamowite! brak słów...

SimonSaysStamp.com pisze...

Oh yes wow! Such talent to make beautiful little animals! Thanks for showing us!

SimonSaysStamp.com pisze...
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.
mbabka pisze...

Niemożliwe...! Nie na darmo mówią, że małe jest piękne :) pozdrawiam

cwasia pisze...

Vierrna - też mi to przeszło przez głowę, no bo jak inaczej to możliwe?

Gulka - co w mordeczkę, założę się, że Ty też tak potrafisz :)

Zielonooka - ja z otwartą paszczą oglądałam :)

Pasiakowa - chyba tak, i pod mikroskopem, tak jak podpowiada Vierrna

Lara - robi wrażenie, prawda?

Violetka - dobrze gadasz :), szok!

Aulik - dokładnie to samo mamrotałam sobie pod nosem :)

SimonSaysStamp.com - I didn't know what to say when I've found these little cuties, so my thought was: everybody must see them!

Mbabka - sama prawda!

ButtonsByLouLou pisze...

I agree - wow. They are so clever. I was given a tiny minature teddy bear in a craft swap at the end of last year. Amazing detail for something so tiny!

Anonimowy pisze...

Thank you Joanna for talking about me!
Mariella - MUFFA Miniatures

anet pisze...

ja wierzę, że takie jeszcze sama zrobisz:) haha ja wierzę, że Ty musisz wszystkiego spróbować:)