niedziela, 1 marca 2009

Panna dla Mietka :) / A girl for Mietek

Nie mam czasu...ale kto go ma?
Pomysłów mam za to mnóstwo!
Staram się choćby 15 minut znaleźć każdego dnia... i tak z tych minutek dzień po dniu uzbierałam troszkę czasu i powstała druga moja misia!
To panna dla Mietka, już był troszkę samotny :).
Poznajcie Rozalkę:
Strojnisia z niej, już się zastanawia nad garderobą na wiosnę, wybiera kolory sukienek, płaszczyka...I jeszcze takie zbiorowe, modelka całkiem wdzięczna i cierpliwa :)
Mówię Wam, wpadłam po uszy! Szycie to świetna zabawa!
Już obmyślam kolejnego misia :)

24 komentarze:

minimysz pisze...

Cudna Rozalka :)
A mój biedny pierwszy miś od jakichś 8 lat leży w kawałkach...

nowalinka pisze...

Ale słodka!!! I jeszcze ta różyczka przy uszku, śliczna Misia :)

karikara pisze...

Niezła para, taka milusińska

Drycha pisze...

ja tam wolę Mietka ;)
Rozalka zabawnie wyszła :)

Costa pisze...

Już miałam Mietkowi zrobić awanture , że mnie zdradził.. ale jak zobaczyłam Rozalke to wszystko zrozumiałam.. Ona jest taka sliczna i niewinna ;D

yovi pisze...

Cudniasta slodziasta!!!!
Szyj szyj a ja juz sie doczekac nie moge kolejnych tworow :D

zielonooka pisze...

ale cuuuuuuuuuuuuuuudna:)
świetna z nich para będzie;)

trendyforyou pisze...

śliczna Misia:)

♥♥♥ kasandra ♥♥♥ pisze...

Mietek napewno jest przeszczęśliwy, zresztą nie ma się co dziwić
oj chyba mi się troszkę rymło

pozdrawiam

♥♥♥ kasandra ♥♥♥ pisze...

Mietek napewno przeszczęśliwy, zresztą nie ma się co dziwć,
oj troszkę mi się rymło

Pozdrawiam

katharinka84 pisze...

Cuuudnaaa!!!

qlkowa pisze...

O jesiu, ona jest prześlicznista!!!!!
Normalnie mnie rozczula.

Pasiakowa pisze...

Ojaaa... podziwiam Cię!
Fantastyczna jest ta Misia :D

elka pisze...

Oj jest piekna ,uroczai i dziewczęca na wskroś

cynka pisze...

Przesłodki wyraz mordki ma rozalka!!!! Cudna jest!!!

Vierrna pisze...

Urocza pannica, z Mietkiem będą dobraną parą ;)

Violetka pisze...

No to teraz czekamy na Mietkowe dzieci :) Śliczne misiaki!!!

ScrappyBlueStones pisze...

Jaka cudna! Miękka, puchata, normalnie cały czas by ją można przytulać!!! Taka prawdziwa kobieta :D

aulik pisze...

ale kokietka :)
super sesja! :))

anet pisze...

śliczna Rozalka:) słodka, urocza ech:) cudna....

Filka pisze...

uhuhuuu jaka dama :))))
ciotka ależ ty masz pomysłów :)

Kamaftut pisze...

och i ach juz wyrażałam, ale Mitek to pewnie oszalał na punkcie Rozalki. Pewnie niedługo dziecię na świat przyjdzie :)

Sliczna misia !!

finnabair pisze...

o mamo..ona boska jest, boska!!!

cwasia pisze...

Minimysz - dziękuję :*
A czemu misia nie kończysz?

Nowalinka - dziękuję :*

Karikara - :) dzięki :*

Drycha - Mietek to Mietek, prawda? :*

Costa - po co awantura? Mietek ma duuuuże serducho, jest w nim miejsce dla wszystkich :)

Yovi - dziękuję :*
Kolejne misie wkrótce :)

Zielonooka - dziękuję :*

Trendyforyou - dziękuję :*

Kasandra - he he, zdaje się że Mietek ma zadowoloną minę, wiec chyba ok :*

Katharinka84 - dzięki :*

Qlkowa - taka miała być, słodka i niewinna, czyli chyba mi wyszła, dziekuję :*

Pasiakowa - dziękuję ślicznie :*

Elka - miło mi to czytać, dziękuję :*

Cynka - dziękuję ślicznie :*

Vierrna - prawda, że idealnie pasują? dzięki :*

Violetka - z czasem krucho, oj krucho, ale jednego dnia noga, drugiego głowa, i może nawet nie trzeba będzie kilka miesięcy czekać na efekty :)

ScrappyBlueStones - :) dziękuję ślicznie :*

Aulik - :) dzięki :*

Anet - dziękuję :*

Filka - :* dziękuję
E tam, pomysłów...teraz tylko jeden: Miśki!

Kamaftut - hehe, dziękuję :*
A i owszem, prace trwają :)

Finnabair - :* dziękuję :*