sobota, 3 stycznia 2009

Jak ten czas leci... już 2009!/ 2008 is gone, it's 2009 already!

Nie składałam jeszcze życzeń Noworocznych...

Dziękuję Wam za zeszły rok, za odwiedziny, za miłe słowa,
dziękuję Wam za to, że jesteście :*

I życzę Wam wszystkiego naj, naj, naj!
Zdrowia, szczęścia, miłości!
Spełnienia marzeń, dużo pomysłów i czasu na ich realizację!
Niech Wam się wszystko układa po Waszej myśli! /
Thank you all for the last year, for your visits, for the nice words,
thank you very much for you being there for me :*
I wish you all the best!
Be healthy, by lucky, love and be loved! I wish you all your dreams coming true, I wish you wonderful ideas and lot's of time for crafting!


I na deser: Co tu dużo gadać - coś wspaniałego, niesamowitego! Polecam obejrzeć!
This Is Where We Live from 4th Estate on Vimeo.

7 komentarzy:

rudlis pisze...

Dziękuję za życzenia :)))

Tobie też życzę dużo zdrówka, radości i ciągłej weny... no i czasu na kraftową działalność:*

minimysz pisze...

Dziękuję i wzajemnie :)

Filka pisze...

Dziekuje kochana i wzajemnie :)
Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :*

finnabair pisze...

:* wielgachne całusy noworoczne - a folmik..o.O szacun pełny..ale mnie bardziej ta chusta japońska rozwaliła - niby takie proste to a jednak sama bym w życiu nie wpadła jak to zrobić...:)

Anonimowy pisze...

Jakie urocze serduszko!!!!!
Filmik już gdzieś widziałam, fajny:)
Wszystkiego naj w 2009!

Jaszmurka pisze...

Cwasiu... kolejny rok się szykuje yhyhyh :*

Dzięki że poprzedni mogłam spędzić w Twoim towarzystwie :D :*

cwasia pisze...

Rudlis - :*

Minimysz - :*

Filka - :*

Finnabair - :*
Filmik - kosmos(jak coś takiego można było zrobić?!), a z chustą próbowałam, ale jak tkanina jest grubsza, to niezbyt wychodzi...:(

Qlkowa - :* dziękuję
Filmik zdaje się, że z Craftzine, mogłaś widzieć, bo wiem że też tam zaglądasz :)

Jaszmurka - :*
Kolejny rok...mam nadzieję, że choć troszkę lepszy będzie. Gdyby nie Wy wszystkie poprzedni uznałabym za okropny.