poniedziałek, 15 grudnia 2008

Nowości z ostatniej chwili / News, news

Ale nowina! Posłuchajcie (skopiowane od Nulki):
"Dzisiaj oficjalnie rusza pierwszy polski wortal dla scraperek :)
I lowe SCRAP skupia grupę pasjonatek scrapbookingu, która kocha to co robi i która z radością się tą pasją dzieli. Znajdziecie więc wkrótce tam coraz więcej kursów, artykułów, zdjęć i porad. I co ważne, już niebawem pierwsza polska kolekcja papierów. Polska całą sobą, począwszy od pomysłu poprzez projekt aż po druk i dystrybucję! "


A żeby było jeszcze fajniej jest też blog candy!
Można się skusić, nawet trzeba, bo w słusznej sprawie! Zareklamujemy i wszyscy się dowiedzą! Więc biegiem wszyscy do Nulki, wpisujcie się w komentarzach, podajcie linka do swojego bloga a u siebie informację o blog candy i adres strony www.ilowescrap.pl :))) Losowanie 20.12.

I jeszcze z innej beczki:
Dostałam kolejne nagrody!
Od Pasiakowej, Barbarelli i Drychy:
A od Drychy jeszcze:
Ale jestem szczęśliwa! Dziękuję Wam!
"Sercową" nagrodę już dawałam :), więc teraz się wyłamię.
Z każdym dniem jest coraz trudniej kogoś nominować, blogów na które nałogowo wchodzę przybywa co dnia. Kocham wszystkie blogi, które mam w linkach i kocham też te których tam jeszcze nie ma, bo nie mam czasu zrobić aktualizacji :(

2 komentarze:

Pixia pisze...

Gratuluję nagród, widzę że już dostałaś taką nagrodę ale i tak postanowiłam Ciebie wyróżnić ponieważ bardzo często tutaj bywam. Więcej info u mnie. Zapraszam i pozdrawiam

cwasia pisze...

Pixia - :* dziekuję za odwiedziny i za nagrodę :*