czwartek, 18 września 2008

Nagrody, wyróżnienia ... / Awards, surprises...

Po raz drugi dostałam nagrodę Blogging Friends Forever!
*This is my second Blogging Friends Forever!
Tym razem obdarowała mnie nią Joasiah. Dziękuję ślicznie!
*This one is from Joasiah. Thank you very much!

Za pierwszym razem się długo zastanawiałam kogo nominować, ale teraz nie będę tego robić, bo tak naprawdę to już nie wyobrażam sobie życia bez zaglądania do Was! Jestem na blogach wymienionych w 'Odwiedzam' przynajmniej raz dziennie (tylko nie zawsze coś piszę). Więc najchętniej nominowałabym Was wszystkie :*
* Previously I've spent a lot of time thinking who should I nominate, but now I won't do this, because I can not imagine not being able to visit you! I am checking all of the blogs listed in "Visiting" at least once a day (but not always have time to write a comment). I would like to nominate all of you :*

I jeszcze coś:
po raz drugi napisały o mnie, a właściwie o moich sowach, dziewczyny z Inspirujemy .
Dziękuję pięknie za wyróżnienie! :* /
O te potwory się spodobały:
Cieszę się, bo .... kolejne wyklują się niebawem!

* And another thing: there is a second post about me, well....actually about my owls, on Inspirujemy .
Thank you girls :*

Here are the creatures they liked. I'm so glad that somebody thinks they are nice, because .... a few more will hatch soon!

1 komentarz:

finnabair pisze...

wcale a wcale sie nie dziwię, bo sie bardzo należały te wyróżnienia :)