czwartek, 25 września 2008

Niespodzianki, nagrody, candy / Surprises, awards, blog candy

Pogoda dziś odrobinkę ładniejsza, może jeszcze będzie piękna jesień...
Szkoda, że spacer był króciutki, ale jeszcze nie jestem całkiem zdrowa, wróciłam pod kocyk.
Deszczowe dni też da się przeżyć :) pomagają w tym przeróżne miłe wiadomości, pocieszki-niespodziewajki, konkursy i zabawy.

*The weather is a bit better today, lets hope that the autumn will be nicer than it was so far...
I've been on a short walk, but now I am back home, under the blankie again.
Rainy days also can be nice :) but it is helpful if we receive nice news, surprise gifts, there are blog candies...


Od Lavanduli dostałam milutki prezencik: bazy własnoręcznie przez nią zrobione, związane różową wstążką, której bezskutecznie szukałam w pasmanteriach, no i fenomenalną karteczkę! Nawet po dokładnym obejrzeniu nie mam zielonego jak Lavandula to robi. No same zobaczcie /
*This is the gift I received from Lavandula: album bases she has made herself, with the pink ricrac I have been looking without any luck in the shops, and this amazing card! Even after thorough examination I still don't know how she could paint something like this:
Nicktośka przyznała mi nagrodę Blogging Friends Forever. Dziękuję ślicznie!
Od uzasadnienia zrobiło mi się ciepło na serduchu: "za romantyzm i pomysłowość" :*
To już 3 moja nagroda BFF! Tak jak poprzednio zrezygnuję jednak z nominowania kolejnych osób, bo nie potrafię tego zrobić.
Nicktośka awarded me with the Blogging Friends Forever. Thank you very much!
It is so nice of you! This is my 3-rd BFF! But I decide not to nominate anobody, because I can not choose only 4 or 5 people.

No i słodki deserek:
Tym razem to Costa kusi całą masą przepyszności /
And something sweet:
Now it is Costa tempting us, so lets go to her blog!

Brak komentarzy: