piątek, 5 września 2008

Guziki i tkaninki / Fabrics and buttons

No dobrze... to co pokazałam wczoraj, to kupione kiedyś guziki, znalazłam je w moich zbiorach. Nie są one jednak zbyt ciekawe, więc pomyślałam, że zrobię kilka innych... Oto co powstało wczoraj wieczorem /
* Yesterday I posted the picture of some ready-made fabric covered buttons, from my button collection.
But they are not to pretty, so I though: maybe I can make some?...
Here are my fabric covered buttons from yesterday evening /
Uzupełnione papierowymi, sztucznymi lub zrobionymi na szydełku kwiatkami, farbowaną gazą, niektóre dodatkowo stempelkami, będą chyba całkiem niezłym dodatkiem /
*Together with the paper flowers, fabric flowers from the florist's shop, crocheted flowers, dyed cheese cloth, and some of them also stamped, will make a quite nice decoration:

20 komentarzy:

aaaasssssaaaaa pisze...

Joasiu genialna jesteś! Najlepszy przykład, że jak sie chce to sie ma!
Te z pomarańczowymi kwiatkami są super, a te z napisem baby to opieczątkowane?

Tores- pisze...

Bardzo ciekawy pomysł, szczególnie mi się podobają te guziczki z napisami. Proszę o bardziej szczegółowy opis wytwarzania :) I jak to wygląda z tyłu?

cwasia pisze...

Anet - :* zaraz tam genialna... zawstydziłam się... dzięki
Moje się mają nijak do tych, które mi się marzy kiedyś mieć, ale jak się nie ma co się lubi....:)
Napisy 'baby', 'love', 'joy' robiłam stempelkami.

Tores - :* dziękuję
Opis wytwarzania: wycinam z tkaniny kółko większe niż guzik, który chcę 'opakować', robię coś w rodzaju fastrygi przy brzegu, potem kładę guzik, pociągam za nitkę... ma to sens? postaram się jutro zrobić instrukcję obrazkową :)

joasiah pisze...

ale swietne !!

Renny Berryboar pisze...

Przecudowne guziolki :] Jesteś geniuszem :)

Anonimowy pisze...

Ja też jestem pod wrażeniem Twojej pomysłowości :) Piękne guziczki poczyniłaś!!! Zdolniacha z Ciebie. Pozdrawiam:)

rosaliaa pisze...

cwasiu, wielki cmok!!!! fantastyczna, kreatywna z ciebie osóbka. przesyłam mnóstwo pozytywnych fluidów co byś dalej tak pięknie nas twórczo czarowała :D

mohika pisze...

Urocze, dla mnie te niebiściutkie - the best

nataly pisze...

świetny pomysł z obszyciem starych, nieładnych guzików. podziwiam i podpatruję. :)

nataly pisze...

świetny pomysł na obszycie starych, nieładnych guzików! podziwiam i podpatruję. :)

rudlis pisze...

Świetny pomysł z własnymi guziczkami :)))
Chyba zacznę przeszukiwać szuflady rodziców ;)

A na instrukcję obrazkową czekamy :))) I może na forum też pokażesz ;)

truskawkaM pisze...

nonono masz babo łeb na karku :D

:*

email: Steph@SimonSaysStamp.com pisze...

WONDERFUL! We would love to sell them in our store!

Flora pisze...

Toż to jest genialny pomysł!!! taki do zapisania w inspiracjach i korzystania kiedy się da...
Wielkie BRAWA!!!

Kamila pisze...

rewelacyjne te Twoje guziki !! wcale nie są w tyle za tymi firmowymi :)

ScrappyBlueStones pisze...

Eleganckie, firmowe guziki!! Firma domowa, ale tym światowym nie ustępuje - nawet na krok!! Super!!

AgnieszkaAnna pisze...

świetne, a te z napisami to cud-miód

cwasia pisze...

joasiah - :* dziękuję

Renny - :* dziękuję, miło mi, mimo że sporo przesadziłaś :)

betik - :* dzięki

nicktośka - :* dziękuję ślicznie

mohika - :* dzięki

fila - :* dziękuję

rudlis - :* dziękuję
Warto przejrzeć szuflady, niektóre gotowe są śliczne, a jak nie podpasują, to spróbować zrobić swoje, to całkiem proste

truskawka - :* dzięki kochana

simon - wow! seriously?

flora - :* dziękuję

kamilcia - :* dzięki, brakuje, oj brakuje, niestety nie mam tak ślicznych tkaninek :(

scrappybluestones - :* rany, dzięki! ogromnie mi miło czytać takie słowa

agnieszka-anna - :* dziękuję

O mamo, babki kochane, dzięki Wam wszystkim za ten miód na moje serducho! :*

Nowalinka pisze...

Ale mam zapłon :/
Prze-cudowne guziki i nie dziwie sie, że dziewczyny zachwycają się nimi :)
Brawo za pomysłowość i wykonanie :))

PatiS pisze...

Cwasia padam do stópek. Twoje ostatnie poczynania targają mnie po całym pokoju !!!!!