niedziela, 6 lipca 2008

zapachniało kawą.../ the smell of coffee ...

Zrobiłam sobie kawusię...i pomyślałam, że dawno nie widziałam jednej z moich dobrych znajomych.
Zapach kawy i spojrzenie na filiżankę...i powstała taka oto karteczka. Wyślę ją do znajomej jako zaproszenie na kawę i ciacho, no i ploteczki :)
A cup of coffee... and here is the thought: I miss one of my friends, we haven't seen for a while.
The smell of coffee, a glance on the cup... and I have a new card. I am sending it to my friend to invite her for a coffee, cake and some chatting :)


Materiały:
Papier: karton w kolorze gorzkiej czekolady, papier w kolorze kawy z mlekiem, kawałek papieru nutowego i 2 reszteczki innych papierów, obrazek - wydruk,
Dodatki: gaza zafarbowana kawą, ścinki czekoladowej wstążki, bawełniana koronka,
ziarenka kawy, jeden ćwiek

Ćwiek i wydruk od Yoasi, reszta z mojej szafy :)

11 komentarzy:

Nowalinka pisze...

Ale smakowita kartka! Jedna z piękniejszych kawowych kartek jakie do tej pory widziałam :)
Aleś mi smaka narobiła :))

aaaasssssaaaaa pisze...

piękna...

truskawkaM pisze...

oj mnaim mnaim ! :)

aaaasssssaaaaa pisze...

och uwielbiam kawę... już mi tu pachnie......

finnabair pisze...

ja kawy nie pijam,ale po tej kartce byłabym skłonna zacząć..

Costa pisze...

Jako kawoszka-smakoszka powiem ,że smaka mi narobiłaś i chyba popędze zaraz do Coffehaven coby się napaść ;D
xoxo

Flora pisze...

aha.... lista materiałów smakowita {hehehehehe czcionka też debeściarska}... ja własnie przed chwilką też zapragnęłam smaku kawy... i mam w kubeczku moim ulubionym... i też mi pachnie, a co!!!

cwasia pisze...

nowalinka - :* rany, dziękuję, aż się zarumieniłam :)

anet - :* dziękuję ślicznie, ja kawę lubię bardzo, mogłabym pić i kilka dziennie, dla rozkoszowania się zapachem i smakiem, ale najlepsza jest ta pierwsza, o poranku

truskawka - :* dziękuję, też jesteś kawoszka?

finnabair - :* dziękuję

costa - :*, smacznego, ja jak jestem w Wa-wie też zwykle zachaczę o Coffeeheaven, ale zdecydowanie za rzadko...:(

flora - :*, dziękuję,
Lista była kawowo-czekoladowa :)
A co z czcionką? coś nie tak?

Flora pisze...

Czcionka części Twojego postu wyświetla mi się w znaczki webdings :. Dopiero po skopiowaniu do worda i zmianie czcionki okazuje się że tajemnicza treść szyfru wyjaśnia MATERIAŁY ;-)))))))))))) POradziłam sobie ;-)))

Anonimowy pisze...

Cwaśka!!!!

Cudowne rzeczy .

Zachłysnęłam się i teraz ciężko oddech złapać.

Rewelacja!!!!!!!

Lengow

Espresso pisze...

Jej,jakby ja dostała takie kawowe zaproszenie to pobiegłabym od razu :D
Pachnie mi aż tutaj ;)