poniedziałek, 25 lutego 2008

Bardzo długie urodziny/Very long birthday

Okazuje się, że urodziny mogą trwać nie tylko jeden dzień, nawet nie dwa, ale prawie tydzień!
Były w poniedziałek a ja jeszcze w środę dostałam piękną karteczkę od Abrakadabry (zdjęcie jej autorstwa), która na żywo jest jeszcze ładniejsza. Dziękuję ślicznie.
Ale to nie koniec, bo drugą, równie wielką niespodziankę sprawiła mi coco.nut - od niej też dostałam karteczkę. Piękna, w środku przemiłe życzenia...dziękuję Madziu!
Ale w czwartek byłam nie mniej zdziwiona - spodziewałam się walentynki od Yenni, pośrednikiem w wysyłce była Yoasia_71. W paczce oprócz zrobionego przez Yenni na drutach serducha:
były 2 płytki z przeróżną muzyką zapakowane w 'babeczkę' od Yoasi:I kawosznik, który pochwaliłam na forum, okazuje się że ten smakowity kąsek Asia zrobiła specjalnie dla mnie!I do tego jeszcze scrapowe różności! Przemiła niespodzianka! Yenni i Yoasiu - dziękuję Wam ślicznie!

A w piątek, gdy już myślałam, że to koniec, okazało się że niespodzianek ciąg dalszy - dostałam niespodziankę od Agnieszki9912, śliczny maleńki scrapendarzyk i inne scrapowe niespodzianki - Aguś, dziękuję za pamięć!
A po południu - Paczuszka od Ciasteczka! A w niej śliczna kartelucha w komplecie z kopertą, i przemiłe życzenia:
A do tego 2 ciasteczkowe bazy (ciasteczko chyba czyta w myślach, zastanawiałam się ile i jakich kupić u niej), postaram się ich nie zapsuć :)
Ale fajnie tak mieć urodziny przez tydzień!
A w sobotę i niedzielę miałam mnóstwo gości, życzenia, kwiaty, całuski....naładowałam akumulatorki, może wena wróci?

My birthday was on Monday, but the suprises kept coming through the whole week - card from Abrakadabra, card from Coco.nut, Valentine heart made by Yenni and some gifts made by Yoasia_71, scrapped pocket calendar and scrap matarials from Agnieszka 9912, and card and 2 bases for scrap albums from Ciasteczko. That was very nice week! And on Saturday and Sunday: a lot of nice guests, flowers, wishes, kisses...I feel so great, maybe I will create something new soon? I hope so...

3 komentarze:

E pisze...

Wszystkiego najlepszego Cwasiu! :) :* piękne prezenty...

Babsko pisze...

o matulu!! ale ze mnie gapa!!! ja ciągle nie wysłałam dla Ciebie kartki!!!

{czerwona jak wóz strażacki}

obiecuję poprawę!!!

Anonimowy pisze...

Z góry przepraszam, ale - ustrzeliłam Cię. szczegóły tutaj