poniedziałek, 16 lutego 2009

Mietek, pierwszy miś uszyty własnoręcznie / My first handmade teddy bear, Mietek

Nie patrzcie za okno, nie myślcie o śniegu - wiosna już tuż tuż :)
Krokusy przekwitły, ale za to ze snu zimowego obudził się Mietek!
Zdziwiony, że spał tak długo, wstał i od razu zaczął dłubać przy krokusach. Skrzyczałam łobuziaka, chwilę zagniewany posiedział w kącie, ale że energia go rozpiera, wybrał się na przechadzkę...i nadal broił! Zobaczcie jak bobrował w moich guziolkach!

Specjalne podziękowania należą się Ani, dzięki której Mietek mógł powstać.
Jej porady, odpowiedzi na pytania, ciepłe słowa były bezcenne. A paczka przydasiów, jaką mi podarowała, to już po prostu cuda, cudeńka! Nie wiem, jak dziękować! Aniu, dziękuję :*
Do not look through the windows, do not think about the snow - Spring is coming soon :)
The spring crocuses have already lost the blooms, but look who is awake - it is Mietek!
A little surprised, disoriented, but fully alive, already helping me, checking the crocuses. He sat for a while, but a moment later he decided to go for a walk... and still mess up! Check him trying to steal my buttons!


Special thanks goes to Ania, because Mietek is with me only thanks to her support, and patience in answering to all my questions, and all the nice e-mails. And the goodies I got from her! I was in heaven! I don't know how to thank you, Ania! :*

55 komentarzy:

Kamaftut pisze...

Och jej ale on piękny i taki do przytulania

Ja chce Mietka !!!

Costa pisze...

O_oooo ZAKOCHAŁAM SIĘ !!!! Misiek Mietek jest przystojny jak mało który Miś... następne Walentynki będa nasze ( moje i Mietka hihihihih)
buziolll ;*

House of Art pisze...

Boski Mietek :)
Tak, jak ekologiczne serduszka poniżej :D

mamuta pisze...

Ale z niego słodziak :*

Niezorganizowana pisze...

Przesłodki ^^ takiemu łobuziakowi wszystko można wybaczyć ^^

MonaGee pisze...

ale że co, że ty tak ten tego SAMA go wyczarowałas???? no jest mega śliczny!!!!! juz sie chce tulic ;-)

Costa pisze...

No Asia już wiesz, że miałam małą awanturke w domu o Mietka... no co ja poradze , że sie zakochałam ;*

aaaasssssaaaaa pisze...

Joasiu piękny Mietek jest:)
Jak zrobisz Staszka albo Kubę to zamawiam!!!

Drycha pisze...

jaaki słodki :)))





znaczy się nie ja to napisałam, nie lubię tego słowa na "s" :}

aagaa pisze...

Super opowiedziana bajeczka o Misiu Mietku...Milusi jest...

cwasia pisze...

Kamaftut - dziękuję :*

Costa - Mietek się zarumienił, ale również całuje gorąco :*

House of Art - wielkie dzięki :*

Mamuta - dziękuję :*

Vierrna - dziękuję :*

MonaLisa - no ja sama, sama... to mój pierworodny miś hehe.
Dziękuję :*

Costa - mam nadzieję, że już po burzy :)

Anet - :* dziękuję
Ok, pomyślę o Staszku lub Kubie :)

Drycha - :* dzięki

Aagaa - dziękuję :*

Natalia pisze...

jejku zakochałam się w nim od pierwszego wejrzenia jest cudny po prostu,aż wierzyć się nie chce,że powstał od podstaw Twoimi rąsiami:)zdolniaszko

ja też chcę takiego!!!!!!!!

UHK Gallery pisze...

O matko jaki cudny!!!! Zwariować można jak sie tak człowiek przeleci po blogach, no zwariować......

sensibilite pisze...

aleeeee piękny miś!!! ja chce instrukcje jak takie cudo zrobić! ;OOO

Bea pisze...

Zakochałam się!!!! Kocham misie!!! Super przystojniaka zapodałaś!!

gulka pisze...

przepiękny!

Pixia pisze...

Powtórzę się po poprzedniczkach. Misiu jest przepiękny! A do tego jak idealnie wykonany.

Zielonooka pisze...

cuuuuuuuuuuuuuuudny, przeuroczy, piękny miś.
chcę takiego!:)

cwasia pisze...

Madlinka - :* dzięki
Taki cudny to on nie jest, jeszcze mu wiele brakuje, ale to mój 'pierworodny' więc go kocham pomimo wad :)

UHK Gallery - :* dziękuję

Adeluchna - :* dziękuję
A instrukcje: patrząc na innego miśka wycięłam części, wzięłam igłę i nitkę...i uszyłam :)
Ale łatwiej będzie z jakimś wykrojem, można znaleźć w necie.

Bea - dziękuję ślicznie :*
Już myślę nad żonką dla niego ;)

Gulka - dziękuję :*

Pixia - dziękuję :*
Do ideału mu daleeeeko, oj daleko, ale trzyma się jakoś :)
Następne mam nadzieję wyjdą lepsze :)

oswojone hobby pisze...

mietek jest extra

finnabair pisze...

on jest absolutnie piękny, puchaty, śliczny!!!masz niesamowity talent do szycia!!!! łaaaaaaaaaa Mietek!!!

Anitasienudzi2 pisze...

absolutnie piękny!

Kropelka pisze...

Mietek jest the best!
Brawo Asiu!!

RosaliaArt pisze...

słodziutki miś

Flora pisze...

Wypowiadam się publicznie na szarym końcu, ale jak już wcześniej na uszko szepnęłam - powtarzam: zdolne masz łapki kobitko!!! Mietek boski!!! przystojny, cieplutki... takiemu to nawet wadki się wybacza bez zmrużenia okiem...

Maxi pisze...

Cudny ten misiaczek. Słodziak taki,zeaż mam chęć go przytulić.
Pozdrawiam i czekam na następne.

Justt pisze...

Oj... Uroczy!!! Też takiego chce! Taki przytulaśny:):) A jest wolny? ;P
Pozdrawiam:)

white.sheep pisze...

Mietek zdecydowanie podbił moje serce-miłość od pierwszego ujrzenia :)

Anonimowy pisze...

Prześliczny Mietek :) swego czasu szyłam M(i)etkę, ale nie tak piękną i milusią! Pozdrawiam

Juunka pisze...

:O :O :O

Szczena mi opadła...

Miecio jest przesłodki! Podziwiam, ach podziwiam!!

Margaretka pisze...

Miecio CUDNIASTY!!!:))

Anonimowy pisze...

przecudowny misiak!

lalalla pisze...

jest przeuroczy!

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Słodki jest!!!

Anonimowy pisze...

C U D O W N Y ! ! ! Zakochałam się. Genialnie Ci wyszedł. Ma piękne futerko.

Domi Doll pisze...

aż mi się wierzyć nie chce, że nie ukradłaś go z jakiejś wysoko-markowej półki w sklepie!!!
cuuuuudny!!!

a serduszka, w pierwszym momencie wzięłam za kamienne ;)

pozdrawiam wracając z zaświatów ;)
Kianit

miodo_oka pisze...

Noooo po prostu MISTRZOSTWO!

Zdolna bestyjka z ciebie , oj zdolna!

zmorka pisze...

rewelacyjny jest!!!

Unknown pisze...

Gratuluje! Mietek robi furorę!:D Ogromnie się cieszę, że troszkę przyczyniłam się do powstania takiego słodziaka ^^ Choć i tak to Twoj talent jest tu niezaprzeczalny :)

Kamila pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Filka pisze...

jestes niesamowita :O
szok!!!!!

Jaszmurka pisze...

o Boże O_O

Cwasia sama go zrobiła... sama... kosmos...

Obłędny jest! Po prostu obłędny... same ręce mi się wyciągają do monitora żeby go pogłaskać 8)

Przepiękny!!!

Kamila pisze...

poprzedni komentarz niekompletnyw treści wyszedł jakoś, więc skasowałam.

Ten miś jest jak jakiś designerski miś z kolekcji misiowej doświadczonej Misiotworzycielki. Ja mam taką uroczą galerię najpiękniejszych jakie spotkam misiów kupowanych bo tworzyć nie umiem i tego bym przygarnęła do kolekcji z całą pewnością. Jest prześliczny po prostu i aż trudno pojąć jak Ty go wytworzyłaś. kamila z zakamarka

Joasia* pisze...

piękny misiak - ma taką zamyśloną minkę - a fryz jaki artystyczny ;)

Magda Bolinska pisze...

ojej jaki PIEKNY !!

Anonimowy pisze...

Oooooooooooo...! Absolutnie cudowny miś :D Nie do uwierzenia, że to Twój pierwszy!!!!

kot&malenstwo pisze...

Piękny jest ten miś. Prawdziwy Miś :)

Anonimowy pisze...

nie wolno krzyczec na mietka ani zadnego innego misia... nawet własnoręcznego...(; bo sobie pójdzie w świat..
ale cudny...

Nowalinka pisze...

Świetny jest i baaaardzo przystojny!!! Pełen urok!! :)

annqaa pisze...

Cudowny!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

cwasia pisze...

O mammuniu, zostawić Was na chwilę same...tyle komentarzy i to tak miłych? Dziękuję Wam!

Oswojone hobby, Finnabair, Anita22, Kropelka, Nicktośka - dziekuję ślicznie :*

Flora - dziękuję :*
Jasne, że Mietkowi wybaczam ;)

Decu - dziękuje :*
Na następne trzeba będzie troszkę poczekać, ale będą, będą, aż do znudzenia :)

Justt, White.sheep - dziękuję :*

Violetka - dziękuję :)
A Twoją M(i)etkę można gdzieś zobaczyć?

Juunka, Margaretka, Blue_mysecka, Doris, Katharinka84 - dziękuję ślicznie :*

Ggagatka - O rany, dziękuję! :*

Dominika - dziękuję ślicznie :*
Na serduszka kilka osób się tak nabrało :)
Fajnie, że wracasz :)

Migot77,Zmorka - dziękuję :*

Anna - Dziękuję Aniu :*
Przyczyniłaś się bardzo, jego matką chrzestną jesteś ;)
Dziękuję za wszystko, za pomoc, porady, dobre słowo i przemiłe maile :*

Filka - dziękuje :*

Jaszmurka - aż się uśmiechnęłam od ucha do ucha czytając Twój komentarz - dziękuję :*

Kamila - a ja pomyślałam, że poprzedni komentarz to był taki 'zagmatwany' bo Mietek na Tobie takie wrażenie piorunujące wywarł ;)

Pochwalisz się swoją kolekcją? Bardzo jestem ciekawa jakie masz miśki.

Joasia* - dziękuję :*
Minka i fryz to dopełnienie imagu słodkiego drania :)

Muma - dziękuję :*

Latarnia - dziękuję :*
Tak naprawdę to pierwsze były szydełkowe, a Mietek to pierwszy szyty miś.

Kot&malenstwo - dziękuję :*

Pasjonata - dziękuję :*
Nie krzyczę...no może troszkę, czasem....ale zaraz potem go mocno przytulam ;)

Nowalinka - dziąkuję :*

Annqaa - dziękuję :*

Lamarta pisze...

jest przepiękny i bardzo profesjonalnie uszyty, normalnie wymiękłam! :))

Anonimowy pisze...

On jest niesamowity!!!!!!
Nawet nie pytam, jak go zrobiłaś...
Pani Bukowski może pozazdrościć!

x vInTaGe VioLeT x pisze...

eeeeekkk - i love that naughty button stealing bear!

Espresso pisze...

Same ochy i achy :D
Kochany miś!