środa, 26 listopada 2008

Miłe niespodzianki / Some nice surprises

Ostatnio jest kiepsko, same złe wiadomości, ale trzeba się uśmiechać, i wierzyć że się w końcu poukłada. I wierzę, mimo że to trudne. Łatwiej w to wierzyć w takie dni, które przynoszą miłe niespodzianki :) Jakiś czas temu poszczęściło mi się i wygrałam nagrodę u Rae, a wczoraj przyleciały do mnie te cudowności: notes, sówka, puncherkowe wycinanki i karteczka z miłymi słowami.
Zdjęcia... no wyszły jak wyszły, lepsze znajdziecie na blogu wspaniałej Rae. Rae, jeszcze raz Ci ogromnie dziękuję :* [biedronka na sówce jest żywa, sama tam przysiadła, chyba przyleciała się pozachwycać]
Sówka jest słodka i perfekcyjna, notes piękny.... ale nie muszę o tym mówić, przecież to widać!
It is not too good lately, bad news, sad days... but I need to keep smiling, I have to believe that everything will be good again. And I believe it, although its difficult. It is a bit easier to believe, whan something nice happens :) Some time ago I've been lucky, I won a surprise at Rae's blog. Yesterday I received those sweet things: notepad, felted owl, punched elements and a note with some nice words. Pictures... well not too good, if you want the better ones go check Rae's blog. Rae, You are amazing, thank you once again :* [the ladybird is real, she came to see the owl]
The owl is sweet, wonderful, notepad is beautiful, but you can see that on the pictures!


I jeszcze coś: kolejna porcja radochy! Fryne nomimowała mnie do nagrody Kreative Blogger. To moja 6 nominacja! Dodajecie mi skrzydeł! Fryne, dziękuję :*
Tym razem nie będę nikogo nominować, po ostatnim razie miałam wyrzuty sumienia, bo 7 to tylkokropla w oceanie kreatywności, jaką każdego dnia mogę się zachwycać na Waszych blogach - dziękuję Wam za to że jesteście, że piszecie, tworzycie, inspirujecie, zaglądacie do mnie - nie potrafię już chyba żyć bez spacerków po blogach!
And one more thing: I am so happy! Fryne nominated me to Kreative Blogger award.
It is my 6th time! I want to fly, I want to sing! Fryne, thank you :*
This time I decided not to nominate, after the last time I felt bad, to nominate 7 people is like a drop in the ocean of creativity I can observe every day on your blogs - thank you all for being there, for writing, for creating, inspiring me, visiting my blog - I couldnt live without you and your blogs! thank you all very much!

5 komentarzy:

INQA pisze...

Mając TAK boską, przepiękną sówcię musi teraz nadejść dobry czas ! To nieuniknione - trzymam kciuki.
Jest prześliczna !

Pejtoon pisze...

Kochana, widzę, że jesteś w podobnym nastroju co i ja ... Mam nadzieję, że wszystkie Twoje problemy i smutki szybko przeminą :*
A prezent naprawdę piękny! Pozdrawiam :*

aaaasssssaaaaa pisze...

świetne prezenty.. a sowa!Już nic nie mówię!!!!

cwasia pisze...

INQA - dzięki za pocieszające słowa :)

Pejtoon - dziękuję, Tobie również życzę żeby się poukładało.

Anet - świetna jest, wiem, normalnie się z nią nie rozstaję.
A gdybym miała takie 2 to bym je chyba jako kolczyki nosiła :)

Flora pisze...

Bosz... ale sówka!! padłam normalnie już u Rae, ale i tu powtórzę...

Zazdoszczę okrutnie.... boska jest... i jaka podobna do Twoich... No i ten notes.... mmmm....